Thursday, July 29, 2010

LEPAK-LEPAK LAGI!

Date : 080710
Place : Nyanyian Keluarga, Esplanade
Time : Lepas Keje Jugak...

Wa...aritu my ex-colleagues ade dtg Penang. Huda n husband n Ipoh Office boy, Boy. Act, yg sepatutnya dtg kesini cuma Huda (husband ofcoz kene ikut nk kene drive..hehe) cuz dea kene training our SE cum ME kat ofiz ni. Yg lagi sorg tu, Boy ssaje je nk ikut. Pujuk punya pujuk, akhirnya...dapatla dea ikut kesini.
Mcm biasa waktu pejabat 8.30am - 5.30pm. Pastu, aku ajak dorg layan karaoke jap. Kawasan ofiz aku ni semua ada! Hahaha. Xyah g jejauh. Nk apa? Semua ada..hehe. Maklumla.dulu, aku kat Ipoh, kaki karaoke. Ada plak member2 yg sekaki. Kt sini, aku sorg jelaa..Dah dtg member2 sekaki ni, aku ajak jela..Semua excited! Lama xlepak sekali.hehe.

Kami layan vip room rm25.00 per hour. Huda yg on!hahaha.
Pastu, dlm kul 8lebey, kitaorg g Esplanade plak. Saje ajak lagi. Naik feri ke pulau. Makan pasembur ketam kt sana =).Layan char koay teow, kerang rebus, cendol..mcm2la. Last, kul bape tah, diaorg balik...=)

Nah, picture yg sempat aku upload!


Ni plak video karaoke =P
Hahaha...suara xbapa nk powerla..Lama xwarm up..ngeh3...Boy!! Jangan mara aku upload!hahaha

Wednesday, July 28, 2010

TAK MOO...!!

Date : Tak Ingat
Place : Dapur
Time : Lepas Balik Keje

Time lunch ni..tapi aku sengaja xkuar makan lagi. Dalam hati nk makan Mcd. Tapi, time2 cmnilaa ramai org. Aku xbape nk suka sesak2 nih. So, ptg nnt baru aku makan. Dlm tengah melayan fb aku, teringat plak kat FAIQ HAIKAL ni. Rindu sangat2! So, aku pun tengokla video dea yg aku penah tangkap dlu. Cute! Funny! Tapi..video yg aku akan upload ni, paling best (bagi akula..hehe).

Tak Moo..!! Tak Moo la...cerita panjang2 pun xguna. rk..Perut aku tengah berbunyi ni. So, aku nk g beli makan dlu. Dada!! Korg tgkla yer! Enjoy it!! ;)

**Sorry.xsempat nak rotate. Lapar sgt dah ni.hehe










Monday, July 19, 2010

KEMAAFAN DENDAM YANG TERINDAH

Damai hati tatkala sang mantan mengucap kata maaf. Damai hati tatkala aku menerima kata maaf tersebut. Hehe..Jiwang dewh!! Ah, skali skala..xkn xley. Hurm..Mmg sblum ni dea ade pnh mintak maaf. Tp, tah..Aku mcm xikhlas jew..Tp, smlm..Dea ade text aku. Kami msg mcm biase..Then, last, dea mintak maaf skali lagi ats pkra2 yg dlu.. And, mlm smlm jugakla, baru aku trima dengan ikhlas..Sangat2. So, skrg, aku happy sbb aku da xde prasaan benci tu lagi!! YeayyYYyyY!!!!