Wednesday, September 8, 2010

Buka Puasa, Bangkok Station


Date : 300810
Place : Bangkok Station
Time : Before Maghrib

Huwa..Da seminggu kami bincang untuk jamuan berbuka puasa dgn staff branch Penang. Bincang punyer bincang (even aku pon last minute baru taw kt mana) Bos aku kate, berbuka puasa kat Bangkok Station. Aku ingat kt maneeee la tempat tu. Alah! Upenyer dekat jer. Dulu, kat ngn uma sewa aku ms study. Hehe.. Masa zaman jahiliah! Hahahahahahahhahaha >P

Mlm tu..Aku msg anak2 dara ni semua..suh pakai baju KEBAYA! Lps je text dorg, aku dgn kelam kabutnye, cari la baju2 kebaya turun temurun. heheh. Biru, light coklat, pink, oren, coklat, biru muda, hitam semua aku kuarkan. try satu demi satu. Tapi...Ade yg besarla..Sexy sgtla..apela..Last2, pink jugak pilihan aku (BlueekkkKk).

Straight to the point.*kikiki* Kami semua sampai tempat tu. Biase jer. Sbb aku pena sampai sbelom ni. Ada yg bwk anak bini, adik bradik. Aku n yg lelaen je single mingle. huhuhu. 

Sebelum tu, sesampai jerk. SNAP!SNAPlaaa..hehehe

Pompuan-pompuan Kowamas Penang :)\

Lagi beberapa puluh minit bebuka posaaaa...

Ko..sheda....Kalo yer pon nk menyembang..huhuh

Antara menu hidangan mlm ituuu...

Dan tunggu lagi...

    Dan lagi....

Baby Fatimah Nur Qalesya :)

Bismillah....Amin...

Kenyang suda..

Hah..tu je yg mampu aku paparkan kali ini.Huhu.Nak g kemas2 uma ni. Esok raye.Huhu..Tatatatata...

No comments:

Post a Comment