Monday, August 9, 2010

7 Hari Lagi (Day #2)

Wah~~ Pagi ni bfast Mcd Fillet + Arabic coffee(fav nih!) Dah lew dtg kul 0900, sptutnya msuk opis kul 0830. Pandaaiii betoll anak cik Kamis nih.Sampai jew opis, trus g cr paper Utusan. Ipoh branch ckp, muke da kuar.ahaha.. xsabar nk g tgk! Bjalan satu kedai ke satu kedai (cmnela Utusan leh abes cepat.pen tan!) sampaile ke kedai yg tah kebrapa, baru ada! (Fuhh~lap peluh sat!). Punyala xcited, kt situ jugak aku n mber cari muke2 kami nih. Ah!! Hen Pen Tan!! Keciknya!! Xadil betolla yg pilih gmba kami tu! Kan byk lagi pic yg kami tgkap! Boleh plak main amik pic yg xnampak muke aku?? Isk..isk..isk..Tapela..:( Balik, aku bg kekwn tgk paper. Dorg pon xpuas at.Huhuhu~~

1015 td, Peanut call. Sambung kembali perbincangan kami yg tertangguh semalam (aku mgantok smlm.tu yg suh smbung pg ni) Dea call smpai abes kedit..kakakaka...Aku pon call la balik. Diskas punyer diskas, kami setuju jumpa kat Kapitan Gurney. Peanut ckp nk amik aku kt uma. Tapi aku refused. Sbb aku nk ke pulau pon amik ms dlm 45mins-1hour. Pastu dea nk kena tgu aku bciap cm sipot lagi! Ah..Sudah2. Jumpa jew kt sana(baeknyaaa aku...:') ) Erk...Kapitan Gurney?? Hehehe..mampos aku xigt Kapitan tu kat Hotel mana. Tapi yg aku taw, aku penahla pegi sana dlu. Lepak2...Cuma, xbapa igt. Nmindla, leh jaa call dorg nnt. Tgu jewla korg smpai aku dtg..

Wu~~Xsaba rseny nk reunite trio. Suli, Peanut, Ecah :) Dlu, sll sgt jumpa. Sejak menjak masing2 ada kerjya masing2, xdpt nk jumpa. Hurm...Ecah dgr kata nk bwk boipelen. Aku warned Peanut ("ang jgn ajak aa...aku sorg2 cam bodo ja nnt!") hahaha...

To my syg..aku da cter ape yg akan aku wat arini kan? Even aku da gtaw ko dlm fon mges, fb pon ade. Ni just utk lebih detail :) So, that ko xpk yg bukan2. Ko pon taw kan. Aku xkan wat tu semua...Okela..nnt aku cter lagi esok lepas kami jumpa..InsyaAllah..:) Bubye...(saja nk cepat2.byk kileja nih! Itula inila..bile tade keje, tade sgt! Bile ade, ade sgt! Huh~)



No comments:

Post a Comment