Tuesday, August 10, 2010

7 Hari Lagi (Day #3)

Selamat Pagi...:) Wa~ Damainya arini. Menyambut 1st Ramadhan. Semua umat Islam bangun pagi meyempurnakan ibadah sahur. :) Semoga Ramadhan kali ni penuh makna bagi kita semua n smoga diberkatiNya. InsyaAllah...

Hurm..dr pagi semalam, sampai pagi ni, ramai yg anta text bulan posa. Dari yg aku kenal sampaila yg aku xkenal. Dari yg paling rapat sampaila yg xbrapa nk rapat. Haha..pape pon, pada yg anta, terima kasih byk2 sbb sudi anta msg pada aku. Mekaseh yer~

Hah!! Sal semalam yg aku nk jumpe kwn aku tu..Reunite trio la kunon!:P Punyerla excited!! Aku abeskn keje dlm sejam lebih dr waktu asal balik opis. Mse kuar opis tu, aku tgk ujan rintik tapi panas..So, aku budget xdela ujan lebat pon.bolehla kalo stakat nk sampai jeti feri tu. Tup2, baru seminit dua aku memecut, ujan lebat giler siot!!Arghhh...lupa plak nk bwk bj ujan! Cam celaaa....tol! Aduslaa... Ni kena balik uma dlu, mandi, salin baju.Huhu :( Mse kat jeti, blh x abg tu tny, "Awat basah kuyup nih??Kt mana ujan? Sini panas jaa"..Mmgla panas bang oi..da betol2 sampai jeti, xde lgsung ujan!

Text Peanut. Lambat! Terpaksa lik uma dlu. Dorg kt sane da pon. Huhu...Around 1930 aku sampai uma.Mandi, salin bj...*Nickelback ringtone* Ah..Abg Boy! Video call.. Mesti Along aku ni. Nk 3G Eykal. Ah...Sudah! Sembang punya sembang..kul 2000 tepat aku kuar umah. Dari uma nk ke gurney around 15mins. Tapi dsbbkan xsgup tgk muke seposen kekwn aku, aku pendekkn ms tu jadi 6mins.Huhu..Ms parking plak. Adela plak uncle ni. Sebok ckp2 sal rambut aku. Suh simpan panjangla. Ramai lelaki suka maen rmbutla. Apek ni mmg nk kene da..Bagi jewla balance duet aku tuh! Once dea bagi, aku trus panjat tangga cari kekwn aku..

Ah!!There u are!!Hehehe..Naseb baek xde muke seposen, babe! Alhamdulillah..berseri2 muka kwn aku tgk aku yg terhegeh2 dtg kt dorg.kekek..Like I mentioned previous post, Ecah dtg dgn boipelennyer bernama Azwan yg dipendekkan namanyer yg suda pendek itu kepada Utih..Utih???Okela tu..Peanut, single sama dengan aku. Act, boipelennyer xdpt ikut kerna mengerjakan tarawikh..amin......Tee..heee..hee.... Kami sembang rancak! Bual pasal itu ini. Mengusik itu ini..Oh! Lupa! Xkan sembang je kowtt...Ade makan. Aku order nasi beriani lah..As usual..Kalo g Kapitan, xde menda laen nk menelan. Plus teh o ais limau..Makan mlm itu disponsor oleh Cik Utih kita..*applause* Seronok jumpa malam tu. Even xdela lama mana sbb aku terlewat. InsyaAllah, kami nk planning lagi pasni. Mungkin wat aktiviti keluarga bersama..Hahahahah...
End of Reunite trio story :)

Erm..Sayang..mlm smlm kan. Aku mimpi ko lah! Aku mimpi ko tercari2 aku lepas ko balik, Ko xdpt call aku. Ko try reach aku gune num Celcom aku pon xde. Ko jd gelisah semacam..Upe2nyer....Aku accident! wah~ Siap masuk berita lagik! Pemes, Pemes!!Ade byk bas n lori yg accident. Aku xtawle mcmane leh ade dlm accident tu. Tapi, yg pasti, ko xdpt call aku lagi...:'( Huhu..Tanak ah!! Ade ke patut mimpi cmtu..Aku ni mmg suke sgt mmpi mrepek2 nih. Kekwn aku pon ckp! Hopefully, jgn jd kenyataan lah yer...Belum lagi rsnye ckup puas bahagia dgn ko..:)

Itu satu hal.. lagi satu, pagi td mse aku nk rush g keje. Aku terselisih dgn mamat mane tah bwk pacuan 4roda wane biru tua. Kami saling terpandang..Syg!! Muke dea hampir same dgn ko! Wane kulit same, mata pon same..huhu..kalola betol itu ko, .....*sigh..*
K,la..itu aje untuk arini. cerita karut sehingga tghari ini. Act, pg td aku da mgarang...tetibe plak byk masalah timbul..Haishhhh...Okela my sayang...Jumpe lagik!

Chupp!!

1 comment:

  1. kalo dah rindu..
    kambing pon nk macam manusia.......
    =p

    ReplyDelete